A New Blanket WIP

A New Blanket WIP - Hallo sahabat Crochet Info, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul A New Blanket WIP, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel afghan, Artikel colorful, Artikel crochet, Artikel granny squares, Artikel One A Day, Artikel squares, Artikel WIP, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : A New Blanket WIP
link : A New Blanket WIP

Baca juga


A New Blanket WIP

Ja, ik was het kwijt. Ik begon een nieuwe quilt... gewoon omdat Ierland me dat vroeg


Het lijkt erop dat iedereen betrokken is bij het project Knitted Quilt Mood Crochet. Ik dacht, en toen herinnerde ik me hoe slecht ik ben in dekens... Ik ben nog steeds aan het herstellen. Maar als je kind je iets vraagt, doe het dan. Dus hier brei ik elke avond 2 of 3 vierkanten.

Ik besloot om ze allemaal anders te maken in een poging ze door elkaar te halen.


Als het saai is, verlies ik mijn motivatie. Misschien is dit idee nog interessant voor dit lange project. Ik kan voor elk een andere stijl en kleur kiezen.

Hier is een goed zicht...


Ik ben erg trots en blij om te zien breien. Dit is slechts de limiet. Ik hoop dat je hier net zo van geniet als ik. Ik ga het zeker niet forceren, maar ik ga het zeker proberen te inspireren. Ik hoop dat je het nog wilt leren.

Nu denk ik dat ik aan de quilt ga werken. De kleur van vandaag is paars.

Ik hoop dat iedereen een fijne week heeft.



Demikianlah Artikel A New Blanket WIP

Sekianlah artikel A New Blanket WIP kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel A New Blanket WIP dengan alamat link https://crochet-info97.blogspot.com/2022/05/a-new-blanket-wip_16.html

0 Response to "A New Blanket WIP"

Post a Comment

close
Latihan Direct Link