A New Blanket WIP

A New Blanket WIP - Hallo sahabat Crochet Info, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul A New Blanket WIP, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel afghan, Artikel colorful, Artikel crochet, Artikel granny squares, Artikel One A Day, Artikel squares, Artikel WIP, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : A New Blanket WIP
link : A New Blanket WIP

Baca juga


A New Blanket WIP

ja ik ben aan een nieuwe omslag begonnen die ik heb gemist...omdat Ierland erom vroeg


Ze lijken allemaal in het Crochet Mood Blanket-project te zitten. Ik dacht erover na en herinnerde me hoe cool de dekens waren ... Ik ben nog steeds bezig met patchwork. Maar als uw kind u iets vraagt, doe het dan. Dus brei ik elke avond 2 of 3 vierkante haken.

Ik besloot het anders te maken en te proberen het te mixen.


Als ik me verveel, verlies ik mijn motivatie. Misschien maakt dit idee dit lange project interessant. Ik kan voor elk een ander patroon en kleur kiezen.

Hier is een goed zicht...


Ik ben zo trots en opgewonden om haar te zien haken. Voorlopig gaat hij vrolijk verder. Ik hoop dat ze net zoveel van me houdt als ik. Ik zal ze natuurlijk niet forceren, maar ik zal ze zeker proberen te inspireren. Ik hoop dat hij nog wil leren.

Nu denk ik erover om zijn plafond te doen. De kleur van vanavond is paars.

Ik hoop dat jullie allemaal een goede week hebben gehad.



Demikianlah Artikel A New Blanket WIP

Sekianlah artikel A New Blanket WIP kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel A New Blanket WIP dengan alamat link https://crochet-info97.blogspot.com/2022/05/a-new-blanket-wip_9.html

0 Response to "A New Blanket WIP"

Post a Comment

close
Latihan Direct Link