Pinterest Project

Pinterest Project - Hallo sahabat Crochet Info, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Pinterest Project, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Pinterest, Artikel project, Artikel weekend, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Pinterest Project
link : Pinterest Project

Baca juga


Pinterest Project




Aquest cap de setmana he decidit aprofitar Pinterest al màxim. Selecciono un projecte de la llista de tasques pendents.

He vist la base de rajoles a tot Pinterest i Blogland i m'encanta. Vaig enviar Michael a Lousa per comprar rajoles. Després, Irlanda i jo vam passar part del dissabte treballant-hi.


Jo faig servir ingredients barrejats per a mi. Per a la pintura irlandesa vaig utilitzar paper gruixut d'albúmina, brusa i vermell amb moltes flors. Vaig utilitzar un paquet de tovalloles en pols. No vaig trobar el patró exacte a la bústia de l'àlbum, així que vaig decidir mirar per casa per veure què hi podia trobar.


La majoria de tutorials en línia utilitzen paper prim, però m'agrada el disseny de la caixa de full.


M'encanta molt el vaixell de platja taronja núvol. Aquest anunci de cigarrets American Spirit està en una revista. Mira... pots utilitzar-los tots.


Així doncs, aquest tutorial està pensat per il·lustrar la meva experiència amb materials i materials més gruixuts que es troben a tota la casa... tot menys paper d'àlbum.

ingredients

Rajoles de ceràmica de 4 polzades (16 cèntims cadascuna)
Mod Podge (lleuger)
raspall d'esponja
Roba de paper anual
Un aerosol segellador (encara no he ruixat el meu) Michael em va dir que hi havia alguna cosa que realment podria utilitzar.

Si utilitzeu paper més gruixut, feu servir una capa base de Mod Podge. No us haureu de preocupar per les bombolles. Si apliqueu una capa fina de Mod Podge a la rajola, el paper més gruixut no aguantarà.

Talleu el paper a la mida que vulgueu. Vaig fer servir unes tisores de paper... Vaig tallar un quadrat d'uns 3,75 polzades perquè els taulers no el cobrissin completament. Vull deixar les vores per crear les vores.


Col·loqueu el paper sobre la pissarra i premeu fermament durant uns segons. Assegureu-vos que les vores siguin baixes... el paper gruixut tendeix a sobresortir per les vores.


A continuació, apliqueu una fina capa de Mod Podge a la part superior i espereu 15 minuts perquè s'assequi. Vaig pintar un total de 5 capes fines. Utilitzeu traços rectes des de la vora superior del tauler cap avall. Aquestes marques de pinzell poden aparèixer després de l'assecat, així que aneu amb compte de no eliminar el Mod Podge.


Aquesta bota de ratlles seria un conjunt complet per a la germana de Michael. No crec que estiguis llegint aquest blog... així que segurament et sorprendràs.

Sé que la qualitat de la imatge no és la millor... així que ho sento. Totes les fotos han estat fetes amb el meu mòbil. No trobo el meu carregador Nikon.

Aquest és un projecte molt ràpid i fàcil. És important redefinir tot el que hi ha al voltant de la llar.

Avui dius les vores del meu edredó ondulat i tacat.


Us desitjo a tots una setmana fantàstica :)


Demikianlah Artikel Pinterest Project

Sekianlah artikel Pinterest Project kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Pinterest Project dengan alamat link https://crochet-info97.blogspot.com/2022/05/pinterest-project.html

0 Response to "Pinterest Project"

Post a Comment

close
Latihan Direct Link