Pinterest Project

Pinterest Project - Hallo sahabat Crochet Info, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Pinterest Project, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Pinterest, Artikel project, Artikel weekend, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Pinterest Project
link : Pinterest Project

Baca juga


Pinterest Project




Aquest cap de setmana he decidit utilitzar bé Pinterest. He seleccionat un projecte del tauler de la llista de tasques pendents.

He vist el tauler que hi ha per tot arreu a Pinterest i al bloc, i m'agrada. Vaig enviar Michael a Lowes per comprar rajoles. Després, Irlanda i jo vam fer la part dissabte.


Jo faig servir una barreja d'ingredients per a mi. Irlanda utilitza paper de rebuig sòlid per als assentaments, decorat en blau i vermell multicolor. Vaig utilitzar una caixa per a la tela Puff. No vaig trobar la mostra adequada a la llibreta, així que vaig decidir fer una ullada per casa per veure què trobaria.


La majoria de tutorials en línia utilitzen paper prim, però m'agrada el disseny de Puff Box.


M'agrada molt el vaixell taronja amb els núvols. Aquest és un anunci de cigarrets American Spirit en una revista. Mira... pots fer servir qualsevol cosa.


Aquest tutorial hauria de descriure la meva experiència amb els materials i materials més gruixuts que es poden trobar per tota la casa... tot excepte el paper per als àlbums.

Ingredients

Ceràmica de 4 polzades (16 cèntims cadascuna)
Mod Podge (brillant)
raspall d'esponja
material de paper comú
Ruixar per cobrir (no vaig ruixar el meu) Michael em va dir que ja hi havia alguna cosa que podria utilitzar.

Si utilitzeu paper més gruixut, feu servir una capa base Mod Podge més gruixuda. No us haureu de preocupar per les bombolles. Si apliqueu una capa lleugera de Mod Podge a la rajola, no contindrà el paper més gruixut.

Talleu el paper a la mida desitjada. Vaig utilitzar un tallapaper de mida... Vaig tallar els quadrats a uns 3,75 polzades perquè no cobrissin completament les rajoles. Vull deixar les vores per crear vores.


Col·loqueu el paper al plat i premeu-lo durant uns segons. Assegureu-vos que les vores siguin baixes... el paper gruixut tendeix a aparèixer al voltant de les vores.


A continuació, li vaig aplicar una capa fina de Mod Podge i vaig esperar uns 15 minuts perquè s'assequés. Vaig portar un total de 5 abrics lleugers. Utilitzeu una línia recta des de la vora superior fins a la vora inferior de la placa. Aquestes pinzellades es poden veure després d'assecar-se, així que assegureu-vos de no utilitzar Mod Podge.


Aquest vaixell planificat serà un plató per a la germana d'en Michael. No crec que estiguis llegint aquest blog... així que et sorprendràs.

Sé que la qualitat de la imatge no és la millor... perdoneu-me per això. Totes les fotos van ser fetes al meu telèfon. No puc aconseguir un carregador Nikon.

Aquest és un projecte molt ràpid i fàcil. Ideal per reutilitzar tot tipus d'articles per a la llar.

Avui he teixit un serrell al meu edredó, que és ondulat i esmicolat.


Espero que tinguis una bona setmana :)


Demikianlah Artikel Pinterest Project

Sekianlah artikel Pinterest Project kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Pinterest Project dengan alamat link https://crochet-info97.blogspot.com/2022/05/pinterest-project_15.html

0 Response to "Pinterest Project"

Post a Comment

close
Latihan Direct Link