Pinterest Project

Pinterest Project - Hallo sahabat Crochet Info, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Pinterest Project, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Pinterest, Artikel project, Artikel weekend, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Pinterest Project
link : Pinterest Project

Baca juga


Pinterest Project




He decidit aprofitar al màxim Pinterest aquest cap de setmana. He seleccionat un projecte al panell de la llista de tasques pendents.

He vist i m'han encantat les platges a Pinterest i Bloglogland. Vaig enviar Michael Lowes a comprar rajoles. Després, l'Irlanda i jo vam treballar per a ells una part de la setmana.


Vaig fer servir una barreja de materials. Irlanda va utilitzar tovalloles de paper gruixudes per a platges blaves i vermelles adornades amb moltes flors. Vaig utilitzar una bossa de pols Puffs. No vaig trobar un model adequat a la caixa del llibre il·lustrat, així que vaig decidir mirar dins de la casa per veure què hi podia trobar.


La majoria de tutorials en línia utilitzen paper prim, però m'encanta el disseny de la caixa de full.


M'agraden molt els vaixells taronges amb núvols. The American Spirit en una revista és un anunci de cigarrets. Mira... pots fer servir qualsevol cosa.


Aquest tutorial està pensat per descriure la meva experiència amb materials gruixuts i materials a la casa... amb qualsevol cosa menys un bloc de notes.

MATERIALS

Ceràmica de 4" (16 cèntims cadascuna)
Maud Podge
Pinzell patrocinador
Material general de paper
Ruixat per tancar (encara no he ruixat el meu) Michael em va dir que hi ha alguna cosa que ja puc utilitzar.

Quan utilitzeu paper gruixut, utilitzeu una capa base més gruixuda. No us haureu de preocupar per les bombolles. Lleuger Floor Mod Podge no aguantarà paper gruixut quan l'utilitzeu.

Talla el paper a mida. Vaig fer servir un tallapaper amb un company... Vaig tallar els meus quadrats al voltant de 3,75" perquè no els cobreixi completament. Volia deixar les vores per crear vores.


Col·loqueu el paper a la catifa i manteniu-lo al seu lloc durant uns segons. Assegureu-vos que les vores siguin baixes... apareix paper gruixut al voltant de les vores.


A continuació, vaig aplicar una capa fina de Mod Podge i vaig esperar uns 15 minuts perquè s'assequés. Portava un total de 5 faldilles fines. Utilitzeu línies rectes des de la vora superior fins a la part inferior dels fulls. Aquestes marques de pinzell poden aparèixer després de l'assecat, així que no utilitzeu Mod Podge.


Aquest vaixell planificat estarà dissenyat per a la germana de Michael. No crec que llegiu aquest blog... així que potser us sorprendrà.

Sé que la qualitat de la imatge no és gaire bona... Ho sento. Totes les fotos es van fer amb el meu telèfon. No he pogut aconseguir el meu carregador Nikon.

Aquest és un projecte molt ràpid i fàcil. Bo per reutilitzar a tota la casa.

Avui estic movent les vores i teixint la meva pròpia manta.


Us desitjo a tots una bona setmana :)


Demikianlah Artikel Pinterest Project

Sekianlah artikel Pinterest Project kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Pinterest Project dengan alamat link https://crochet-info97.blogspot.com/2022/05/pinterest-project_17.html

0 Response to "Pinterest Project"

Post a Comment

close
Latihan Direct Link