Pinterest Project

Pinterest Project - Hallo sahabat Crochet Info, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Pinterest Project, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Pinterest, Artikel project, Artikel weekend, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Pinterest Project
link : Pinterest Project

Baca juga


Pinterest Project




Aquest cap de setmana he decidit utilitzar Pinterest tant com sigui possible. He seleccionat un projecte de la llista de tasques pendents .

He vist bolígrafs per tot Pinterest i Blogland i m'agraden. Vaig enviar Michael a Lousa per comprar rajoles. Llavors Irlanda i jo vam treballar part del dissabte per a això.


Vaig utilitzar un material mixt al meu. La safata irlandesa utilitzava paper de llibre gruixut per a moltes flors blaves i vermelles. Vaig utilitzar una caixa de tovallons Puffs. No vaig obtenir el disseny adequat a la caixa de paper de l'àlbum, així que vaig decidir anar a comprar per veure què podia aconseguir.


La majoria de tutorials en línia utilitzen paper fràgil, però m'agrada molt el disseny de la caixa de puffs.


M'agrada molt el vaixell de platja de núvols taronges. Aquest és un anunci de cigarrets American Spirit trobat en una revista. Mira... pots fer servir qualsevol cosa.


Així doncs, aquest llibre de text pretén detallar la meva experiència amb els materials i subministraments més gruixuts que trobareu per casa... quelcom més que el paper d'àlbum.

MATERIALS

Rajoles de ceràmica de 4 polzades (16 cèntims cadascuna)
Mod Podge (clar)
raspalls d'esponja
roba anual de paper
Ruixar per segellar (encara no he ruixat el meu) Michael em va dir que hi ha alguna cosa que ja puc utilitzar.

Si utilitzeu paper més gruixut, feu servir una capa base Mod Podge més gruixuda. No us haureu de preocupar per les bombolles. Si apliqueu una capa fina de Mod Podge a la rajola, no aguantarà paper més gruixut.

Talleu el paper a la mida que vulgueu. Vaig utilitzar un tallador de paper amb dimensions... Vaig tallar els quadrats a uns 3,75 polzades perquè el tauler no els cobris completament. Volia afluixar les vores per crear una vora.


Col·loqueu el paper a la pissarra i premeu amb força durant uns segons. Assegureu-vos que les vores siguin baixes... els papers més pesats tendeixen a pujar per les vores.


A continuació, vaig aplicar una capa fina de Mod Podge i vaig esperar uns 15 minuts perquè s'assequés. Vaig dibuixar un total de 5 capes fines. Utilitzeu traços rectes des de la vora superior del tauler cap avall. Aquestes marques de pinzell poden aparèixer després de l'assecat, així que assegureu-vos de no trencar el podge mod.


Aquest vaixell de ratlles serà un conjunt complet per a la germana de Michael. No crec que llegeixi aquest blog... així que potser es sorprendrà.

Sé que la qualitat de la imatge no és la millor... perdoneu-me. Totes les fotos s'han fet amb el meu mòbil. No vaig rebre el meu carregador Nikon.

Aquest és un projecte molt fàcil i ràpid. El millor és reutilitzar qualsevol element que es trobi a la casa.

Avui estic teixint els extrems solts de les meves mantes festonedes i pedaçades.


Us desitjo a tots una setmana fantàstica :)


Demikianlah Artikel Pinterest Project

Sekianlah artikel Pinterest Project kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Pinterest Project dengan alamat link https://crochet-info97.blogspot.com/2022/05/pinterest-project_19.html

0 Response to "Pinterest Project"

Post a Comment

close
Latihan Direct Link