Pinterest Project

Pinterest Project - Hallo sahabat Crochet Info, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Pinterest Project, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Pinterest, Artikel project, Artikel weekend, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Pinterest Project
link : Pinterest Project

Baca juga


Pinterest Project




Aquest cap de setmana he decidit fer un bon ús de Pinterest. He seleccionat un projecte de la llista de tasques pendents.

He vist muntanyes a tot Pinterest i Blogland i m'agraden molt. Vaig enviar Michael a Loyes per comprar rajoles. Després, Irlanda i jo hi vam treballar durant una part del dissabte.


Jo faig servir una barreja d'ingredients per a mi. Irlanda va utilitzar paper de retall gruixut per als seus posavasos, flors multicolors blaves i vermelles. Jo faig servir una caixa de mocador de paper. No vaig trobar el disseny exacte a la caixa retallada, així que vaig decidir mirar al meu voltant per veure què podia trobar.


La majoria de tutorials en línia utilitzen paper pergamí, però m'agrada molt el disseny de la caixa de full.


M'agrada molt el suport de núvols taronja. Aquest és un anunci d'un cigarret American Spirit trobat en una revista. Mira... pots fer servir qualsevol cosa.


Així doncs, aquest tutorial és per descriure la meva experiència amb materials gruixuts i materials que es troben a la casa... a part del paper de bloc de notes.

Materials

Rajoles de ceràmica de 4 "(16 cèntims cadascuna)
Pausa de modificacions (brillant)
Raspall d'esponja
Material de paper de l'any
Spray de sostre (encara no he ruixat) Michael em va dir que té alguna cosa que puc utilitzar.

Si utilitzeu paper gruixut, feu servir la pausa del mod de capa base gruixuda. No us haureu de preocupar per les bombolles. Si apliqueu una capa fina de pausa modificadora a la rajola, no aguantarà el paper gruixut.

Talleu el paper a la mida que necessiteu. Vaig utilitzar un tallador de paper que tenia dimensions... Vaig tallar els meus quadrats d'uns 3,75 polzades perquè no cobrissin completament la rajola. Volia deixar les vores per crear una vora.


Col·loqueu el paper a la rajola i premeu amb força durant uns segons. Assegureu-vos que les vores estiguin a la part inferior... El paper gruixut continua pujant fins a les vores.


A continuació, vaig aplicar una fina capa de Mod Pause a la part superior i vaig esperar uns 15 minuts perquè s'assequés. Vaig aplicar un total de 5 capes primes. Utilitzeu traços rectes des de la vora superior fins a la part inferior de la rajola. Aquestes pinzellades seran visibles quan s'assequin, així que aneu amb compte de no enganyar la postura modificada.


Aquests posavasos a ratlles seran un conjunt per a la germana de Michael. No crec que llegeixi aquest blog... així que potser se'n sorprèn.

Sé que la qualitat de la imatge no és la millor... ho sento. Totes les fotos fetes amb el meu mòbil. No trobo el meu carregador Nikon.

Aquest és un projecte molt fàcil i ràpid. El millor és reutilitzar tot el que trobeu per casa.

Avui estic trenant vores soltes al meu edredó festonat i de retalls.


Et desitjo una gran setmana :)


Demikianlah Artikel Pinterest Project

Sekianlah artikel Pinterest Project kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Pinterest Project dengan alamat link https://crochet-info97.blogspot.com/2022/05/pinterest-project_21.html

0 Response to "Pinterest Project"

Post a Comment

close
Latihan Direct Link