Pinterest Project

Pinterest Project - Hallo sahabat Crochet Info, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Pinterest Project, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Pinterest, Artikel project, Artikel weekend, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Pinterest Project
link : Pinterest Project

Baca juga


Pinterest Project




Aquest cap de setmana vaig decidir donar-li un bon ús a Pinterest. He seleccionat un projecte de la meva llista de tasques pendents .

He vist Tile Coaster a tot Pinterest Blogland, m'encanta. Vaig enviar Michael a Lowe's a comprar rajoles. Després Irlanda vaig passar part del dissabte treballant-hi.


Jo faig servir una barreja d'ingredients per a mi. Ireland va usar paper gruixut d'àlbum de retallades per als plats florals de color vermell blavós. Vaig fer servir una caixa de tovallons Puffs. No vaig poder trobar el patró exacte a la caixa de l'àlbum de retallades, així que vaig decidir caminar per la casa per veure què podia trobar.


La majoria dels tutorials en línia usen paper triturat, però magrada molt el disseny de la caixa amb globus.


M'encanta la portada taronja amb els núvols. Aquest és un anunci de cigarretes American Spirit trobat en una revista. Mira... pots fer servir qualsevol cosa.


Aleshores, aquest tutorial tracta d'il·lustrar les meves experiències amb materials sòlids que es troben a la casa dels materials... qualsevol cosa menys paper d'àlbum de retallades.

tema

Rajoles de ceràmica de 4 polzades (16 centaus cadascun)
Mod Podge (brillant)
raspall d'esponja
material de paper de l'any
Per segellar l'esprai (encara no he ruixat el meu), Michael em va dir que ja tenia alguna cosa que podia fer servir.

Si utilitzeu paper més gruixut, feu servir una capa base Mod Podge més gruixuda. No cal preocupar-se pels globus. Si aplica una capa lleugera de Mod Podge a la rajola, no resistirà el paper més gruixut.

Talla el teu paper a la mida que vulguis. Vaig fer servir un tallador de paper que tenia... Vaig tallar els meus quadrats aproximadament 3,75 polzades perquè no cobrissin les rajoles del tot. Vull deixar les vores per crear una vora.


Col·loqueu el paper al tauler i premeu fermament durant uns segons. Assegureu-vos que les vores estiguin cap avall... el paper més gruixut tendeix a rodar per les vores.


Després vaig aplicar una capa prima de Mod Podge i vaig esperar uns 15 minuts perquè s'assequés. Vaig aplicar un total de 5 capes fines. Utilitzeu traços rectes des de la vora superior fins a la part inferior de la rajola. Aquestes marques de pinzell apareixeran després de l'assecat, així que assegureu-vos de no esborrar les taques de la moda.


Aquest barril ratllat serà una col·lecció per a la germana de Michael. No crec que estigui llegint aquest bloc... així que es podria sorprendre.

Sé que la qualitat de la foto no és la millor... ho sento. Totes les fotos estan fetes amb el meu telèfon. No puc trobar el meu carregador Nikon.

Aquest és un projecte molt ràpid i fàcil. És divertit tornar a fer servir totes les coses que pots trobar a casa.

Avui teixeixo una faldilla sobre la meva manteta ondulada.


Els desitjo a tots una gran setmana :)


Demikianlah Artikel Pinterest Project

Sekianlah artikel Pinterest Project kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Pinterest Project dengan alamat link https://crochet-info97.blogspot.com/2022/05/pinterest-project_4.html

0 Response to "Pinterest Project"

Post a Comment

close
Latihan Direct Link