Pinterest Project

Pinterest Project - Hallo sahabat Crochet Info, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Pinterest Project, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Pinterest, Artikel project, Artikel weekend, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Pinterest Project
link : Pinterest Project

Baca juga


Pinterest Project




Aquest cap de setmana vaig decidir aprofitar el màxim Pinterest. Vaig triar un projecte de la llista de tasques pendents.

He vist i em van encantar els mosaics a tot arreu a Pinterest i blocs. Vaig enviar Michael a Lucy a comprar una rajola. Després, Ireland i jo treballem a temps parcial dissabte.


Vaig fer servir una liquadora per a mi. Irlanda va usar paper gruixut blau i vermell per als seus propòsits. Vaig fer servir una caixa de tovallons pop. No vaig poder trobar un disseny adequat a la caixa de tall, així que vaig decidir mirar la casa per veure què podia trobar.


La majoria de les seccions en línia usen paper fi, però m'agrada molt el disseny de la caixa de pasta de full.


M'agrada molt l'estand de núvol taronja. Aquest és un anunci de cigarrets American Spirit en una revista. Mira... pots fer servir qualsevol cosa.


Aleshores, en aquest tutorial, descriuré la meva experiència amb materials gruixuts i materials a la casa... tot menys paper d'àlbum.

Materials

4 የሴ Rajoles de ceràmica (16 centaus cadascun)
Podge mod
raspalls d'esponja
Any del material de paper
Selant Spray (encara no és meu) Michael em va dir que hi havia alguna cosa que ja podia fer servir.

Quan utilitzeu paper gruixut, utilitzeu una capa gruixuda de mod pose. No cal preocupar-se per les bombolles. Si aplica una capa prima de mod poye al cafè, no aguantarà paper gruixut.

Tallar el paper a mida. Vaig fer servir una cinta mètrica... vaig tallar a 3,75 polzades quadrades perquè no cobrís completament el pis. Volia afluixar les vores per crear una vora.


Col·loqueu el paper sobre la taula i premeu durant uns segons. Assegureu-vos que les vores estiguin baixes... El paper gruixut s'eleva per sobre de les vores.


Després vaig aplicar una fina capa de Mod Poge i vaig esperar que s'assequés durant uns 15 minuts. Només porto 5 capes fines. Utilitzeu ratlles rectes des de la part superior del sostre fins a la part inferior. Aquestes pinzellades poden aparèixer després de l'assecat, així que assegureu-vos de no contaminar el Mod Podge.


Aquestes sabates amb cordons es faran per a la germana de Michael. No crec que hagi llegit aquest bloc... així que es podria sorprendre.

Sé que la qualitat de la foto no és gaire bona... Em sap greu. Totes les imatges van ser preses al meu telèfon. No he pogut trobar el carregador Nikon.

Aquest és un projecte molt ràpid i fàcil. Lentament reinicieu tot a la casa.

Avui estic teixint punts a la meva manta arrugada i peculiar.


Els desitjo a tots una bona setmana :)


Demikianlah Artikel Pinterest Project

Sekianlah artikel Pinterest Project kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Pinterest Project dengan alamat link https://crochet-info97.blogspot.com/2022/05/pinterest-project_6.html

0 Response to "Pinterest Project"

Post a Comment

close
Latihan Direct Link