Pinterest Project

Pinterest Project - Hallo sahabat Crochet Info, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Pinterest Project, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Pinterest, Artikel project, Artikel weekend, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Pinterest Project
link : Pinterest Project

Baca juga


Pinterest Project




Aquest cap de setmana he decidit fer un millor ús de Pinterest. He seleccionat un projecte del meu panell de la llista de tasques pendents.

He vist trineus de rajoles per tot Pinterest i Blogland i m'encanten Vaig enviar Michael a Loyes per comprar rajoles. Després, Irlanda i jo hi vam treballar durant una part del dissabte.


Vaig utilitzar una barreja d'ingredients per a mi. Irlanda utilitza paper gruixut per als trineus, que són blaus i vermells decorats amb moltes flors. Jo faig servir caixes de mocador de full. No vaig trobar el patró exacte a la caixa de paper del llibre, així que vaig decidir buscar per casa per veure què hi podia trobar.


La majoria de tutorials en línia utilitzen paper pergamí, però prefereixo el disseny de la caixa de puffs.


M'agrada molt el vaixell taronja amb els núvols. Aquest és un anunci d'American Spirit Cigarettes en una revista. Mira... pots fer servir qualsevol cosa.


Aquest tutorial és per compartir la meva experiència amb els materials i materials més fantàstics que es troben per casa... qualsevol cosa que no sigui paper de llibre.

Material

Ceràmica de 4 polzades (16 cèntims cadascuna)
Pausa de modificacions (brillant)
Raspall d'esponja
Material de paper normal
Spray to cover (jo no vaig ruixar el meu) Michael em va dir que hi havia alguna cosa que ja podia utilitzar.

Quan utilitzeu paper gruixut, utilitzeu la capa base de pausa en mode gruixut. No us haureu de preocupar per les bombolles. Si apliqueu una petita quantitat de mode de pausa a la rajola, no contindrà paper gruixut.

Talla el paper a la mida desitjada. Vaig utilitzar un tallador de paper d'aquesta mida... Vaig tallar els meus quadrats d'uns 3,75 polzades perquè no cobrissin completament la placa. Vull deixar les vores per crear una vora.


Col·loqueu el paper a sobre del plat i premeu-lo durant uns segons. Assegureu-vos que les vores siguin baixes... el paper gruixut tendeix a aparèixer a les vores.


A continuació, apliqueu una capa fina de Mod Pause i espereu uns 15 minuts perquè s'assequi. Vaig aplicar un total de 5 capes fines. Utilitzeu traços rectes des de la vora superior fins a la part inferior de la placa. Aquestes pinzellades són visibles després de l'assecat, així que assegureu-vos de no utilitzar Mod Podge.


Aquest vaixell planificat serà un plató per a la germana d'en Michael. No crec que estiguis llegint aquest blog... així que potser et sorprendràs.

Sé que la qualitat de la imatge no és la millor... Ho sento. Totes les fotos fetes amb el meu telèfon. No trobo el meu carregador Nikon.

Aquest és un projecte molt ràpid i fàcil. Ideal per reutilitzar tot tipus d'articles a la casa.

Teixiu un serrell al meu edredó ondulat i de retalls avui.


Espero que tinguis una bona setmana :)


Demikianlah Artikel Pinterest Project

Sekianlah artikel Pinterest Project kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Pinterest Project dengan alamat link https://crochet-info97.blogspot.com/2022/05/pinterest-project_9.html

0 Response to "Pinterest Project"

Post a Comment

close
Latihan Direct Link