Scrapadelic Scarf

Scrapadelic Scarf - Hallo sahabat Crochet Info, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Scrapadelic Scarf, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Faves, Artikel FREE, Artikel patterns, Artikel scarf, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Scrapadelic Scarf
link : Scrapadelic Scarf

Baca juga


Scrapadelic Scarf


Ek het hierdie serp lank gelede gemaak... miskien 3 jaar gelede. Wel, ek het dit op my Etsy-winkel gelys, iemand het my onlangs gevra hoe om dit te doen.

Die skoonheid van hierdie sluier is in sy kleur. Jy kan dit met baie dinge dra. Miskien nie almal nie, maar ek dra hulle altyd. Of daar is 'n ander kleur, 'n ander rand... geen tekstuur nie... Hoera! Ek hou baie van die gestreepte ontwerp, maar ek haat regtig die weefwerk van hierdie irriterende punte.

Dit sal wonderlik lyk met veelkleurige gestreepte handskoene ... jy kan koördinerende stelle maak. Al wat jy nodig het, is 'n bietjie garing wat oorbly... Dit is 'n wonderlike projek om ontslae te raak van daardie irriterende balletjies wat om die onderkant van 'n mandjie of sak draai.


Dit is 'n wonderlike eenvoudige voorbeeld vir beginners. Al wat jy nodig het is 'n sc hdc. Ek gebruik dubbele media in baie van my projekte. Ek dink dit is my gunsteling plek.

Daarom.

Onderwerp
Gare (ek het ongeveer 10 verskillende kleure gebruik)
noord grootte G:

*Hierdie keer is dit nie nodig vir draadnaalde nie* !!!

Program
4 duim breed
60 duim lank (nie knalle ingesluit nie)

Spoed:
nie so belangrik vir hierdie projek nie

Belangrik:
Jy sal ten minste 7 duim stert verlaat wanneer jy elke kleur begin voltooi. Hierdie stert of punt sal die knal word. Verander die kleur vir elke ry.

Jy kan die dc vervang met 'n serp wat wyer as die hdc is.

Sjabloon:
deel 181

Ry 1. Werk met 'n rif op die rif, buitelyn op die 2de van die haak. Sc in elke kat. (180 sbn) Uitstekend. toer

2-10 reëls. installeer nuwe kleur sl. van die vorige ry na die laaste stof. Paragraaf 2 (tel as die eerste paragraaf), paragrawe in die volgende paragraaf van elke paragraaf Voltooi. toer

Ry 11. Voeg die nuwe kleur sl by die laaste hekel van die ry van die vorige paragraaf. 1 h, uiteensetting in die eerste paragraaf in elke paragraaf. Voltooi.

rand

Sny twee 12-duim-skywe van elke kleur. Heg een draad van elke kleur aan die einde van elke ry vas. (Vind kleur) Jy sal 3 rande aan elke kant van elke kleur hê. Brei elke stel. Sien foto.


Los asseblief vir my 'n opmerking as jy enige vrae het. Geniet dit!



Demikianlah Artikel Scrapadelic Scarf

Sekianlah artikel Scrapadelic Scarf kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Scrapadelic Scarf dengan alamat link https://crochet-info97.blogspot.com/2022/05/scrapadelic-scarf_10.html

0 Response to "Scrapadelic Scarf"

Post a Comment

close
Latihan Direct Link