Scrapadelic Scarf

Scrapadelic Scarf - Hallo sahabat Crochet Info, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Scrapadelic Scarf, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Faves, Artikel FREE, Artikel patterns, Artikel scarf, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Scrapadelic Scarf
link : Scrapadelic Scarf

Baca juga


Scrapadelic Scarf


Ek het hierdie serp lank gelede gemaak...miskien 3 jaar gelede. In elk geval, ek het dit op my Etsy-winkel geplaas – iemand het my onlangs gevra hoe om dit te maak.

Die groot ding van hierdie serp is die kleur. Jy kan dit met baie dinge dra. Miskien nie almal nie, maar ek dra dit altyd. Of is daar 'n bietjie kleur, 'n paar rande ... geen tekstuur ... ja! Ek hou baie van die ontwerp van die lint, maar ek haat dit om daardie ongemaklike punte te brei.

Hulle sal ongelooflik lyk met kleurvolle handskoene met 'n strikdas ... jy kan 'n bypassende stel maak. Al wat jy nodig het is 'n paar tolle gare... Nog 'n wonderlike projek om ontslae te raak van balle wat in jou mandjie of sak rondrol.


Dit is 'n eenvoudige voorbeeld wat ideaal is vir beginners. Al wat jy nodig het is sc և hdc. Ek gebruik dubbele helftes in baie van my projekte. Ek dink dit is my gunsteling steek.

So, hier is jy.

Bestanddele:
Erger as gare (ek het ongeveer 10 verskillende kleure gebruik)
Grootte G naalde:

*Hierdie keer is dit nie nodig om die naalde te draai nie*!!!

Meting
4 duim
Lengte 60 duim (byvoordele uitgesluit)

Meting:
Nie beskikbaar vir hierdie projek nie

Kapasiteit:
Jy sal ten minste 7 duim stert verlaat wanneer jy elke kleur begin en voltooi. Hierdie lid of ledemaat sal die limiet wees. Verander die kleur vir elke lyn.

Jy kan DC vervang met 'n breër serp in plaas van hdc.

Voorbeeld:
Hoofstuk 181

Ry 1. Brei die agterrand, van die haak na die tweede ks in die bokant van elke kruis. (180 pp.) is verby. Rol:

Rye 2-10. Sluit die nuwe kleur aan by die laaste naat van die vorige ry met behulp van SS. Hoofstuk 2 (beskou as die eerste straat), hdc in die volgende straat յուրաքանչյուր voor elke straat. Besluit. Rol:

Ry 11. Verbind die nuwe kleur met die laaste werk van die vorige ry met SS. Kop 1, op die eerste straat, op elke oorkantste straat. Besluit.

Grens:

Knip twee 12"-skyfies van elke kleur uit. Bind een draad van elke kleur aan die einde van elke ry. (Kleurpassing) Jy het 3 rande van elke kleur op elke rand. Lys elke groep. Prentaansig:


Los asseblief vir my 'n opmerking as jy enige vrae het. Geniet dit!



Demikianlah Artikel Scrapadelic Scarf

Sekianlah artikel Scrapadelic Scarf kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Scrapadelic Scarf dengan alamat link https://crochet-info97.blogspot.com/2022/05/scrapadelic-scarf_14.html

0 Response to "Scrapadelic Scarf"

Post a Comment

close
Latihan Direct Link