Scrapadelic Scarf

Scrapadelic Scarf - Hallo sahabat Crochet Info, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Scrapadelic Scarf, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Faves, Artikel FREE, Artikel patterns, Artikel scarf, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Scrapadelic Scarf
link : Scrapadelic Scarf

Baca juga


Scrapadelic Scarf


Ek het hierdie serp lank gelede gemaak ... miskien 3 jaar gelede. Wel, ek het dit op my Etsy-winkel geplaas և iemand het my onlangs gevra hoe om dit te doen.

Die skoonheid van hierdie serp is die kleur. Jy kan dit met baie dinge dra. Miskien nie almal nie, maar ek dra dit altyd. Alhoewel daar kleure և rande is ... Geen materiaal ... Uh, ek hou baie van die gestreepte ontwerp, maar ek haat regtig daardie vervelige afwerkings.

Dit sal perfek gekombineer word met helder gestreepte handskoene ... jy kan 'n bypassende stel maak. Jy het 'n paar draadjies nodig ...: Dit is 'n goeie manier om ontslae te raak van die gemors in jou asblik of koffer.


Dit is 'n eenvoudige model wat ideaal is vir beginners. Al wat jy nodig het is 'n sc և hdc. Ek gebruik dubbele helftes in baie van my projekte. Ek dink dit is my gunsteling oomblik.

So hier is dit.

bestanddele
Gare (ek het ongeveer 10 verskillende kleure gebruik)
Haakgrootte: G.

* Hierdie keer het jy geen drade nodig nie * !!!

te meet
4 duim breed
Lengte 60 duim (nie knalle ingesluit nie)

Te meet:
nie so belangrik vir hierdie projek nie

Belangrik:
Aan die begin en einde van elke kleur sal jy ten minste 7 duim stert verlaat. Hierdie stert of punt sal die punt wees. Verander die kleur van elke lyn.

Jy kan dc vervang met 'n groter omhulsel in plaas van hdc.

Sjabloon
Hoofstuk 181

Ry 1. Werk die agterrand van die haak in deel 2. RLS in elke kruiskop. (180 sekondes) Klaar. Toer:

Rye 2 tot 10. Wend die nuwe kleur met SS aan op die laaste gevlegte naat van die vorige reeks. 2 ks (tel as die eerste knoop), gs in die volgende knoop և in elke kruis-lus և. einde van die toer:

Reël 11. Wend die nuwe kleur aan op die laaste suksesvolle naat van die vorige reeks met SS. Hoofstuk 1, vanjaar voor և elke st. einde

rand:

Sny twee 12-duim-skywe van elke kleur. Bind 'n draad van elke kleur aan die einde van elke ry. (Pas by die kleure) Jy sal 3 rande van elke kleur op elke rand hê. Weef elke stel. Kyk na die prent.


Los asseblief vir my 'n opmerking as jy enige vrae het. Geniet dit!



Demikianlah Artikel Scrapadelic Scarf

Sekianlah artikel Scrapadelic Scarf kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Scrapadelic Scarf dengan alamat link https://crochet-info97.blogspot.com/2022/05/scrapadelic-scarf_16.html

0 Response to "Scrapadelic Scarf"

Post a Comment

close
Latihan Direct Link