Scrapadelic Scarf

Scrapadelic Scarf - Hallo sahabat Crochet Info, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Scrapadelic Scarf, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Faves, Artikel FREE, Artikel patterns, Artikel scarf, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Scrapadelic Scarf
link : Scrapadelic Scarf

Baca juga


Scrapadelic Scarf


Ek het hierdie serp lank gelede gemaak...miskien 3 jaar gelede. In elk geval, ek het dit op my Etsy-winkel geplaas en onlangs het iemand my gevra hoe om dit te doen.

Die spesiale ding van hierdie serp is die kleure. Jy kan dit met baie dinge dra. Miskien nie alles nie, maar ek dra dit altyd. Daar is soveel kleure en soveel rande...geen weefwerk...hoer! Ek hou baie van plat ontwerpe, maar ek haat daardie irriterende punte.

Kleurvolle plat naels is goed... Jy kan 'n bypassende stel maak. Al wat jy hoef te doen is om 'n paar oorskiet neer te lĂȘ...nog 'n goeie manier om ontslae te raak van daardie vuil oortjies wat vuil word onder jou mandjie of beursie.


Dit is 'n eenvoudige ontwerp wat perfek is vir beginners. Al wat jy moet weet is sc en hdc. Ek gebruik semi-dubbel in baie van my projekte. Dit is seker my gunsteling tyd.

So daar het jy dit:

materiaal
Slegste draad (ek het omtrent 10 verskillende kleure gebruik)
haak grootte G

*Geen naalde op die oomblik*!!!

parameter
4 duim breed
60 duim lank (sonder raam)

Meet
Nie so belangrik vir hierdie projek nie

Belangrik
Laat ten minste 7 duim stert aan die begin en einde van elke kleur. Hierdie sterte of punte word knal. Verander kleure vir elke ry.

Jy kan DC vervang met groter pakket in plaas van HDD.

model
Hoofstuk 181

1ste ry: die agterrand, van die haakvel in die 2de CH. RLS aan elke hfst. (180ms) Laaste rondte

2 tot 10 rye Kombineer die nuwe kleur met KM tot die laaste ry steek st. 2 l (beskou as die eerste siklus), gs in die volgende siklus en in elke kruissiklus. Doodloop. Draai

Ry 11 ፡ Vars kleur met SS Sluit die laaste gebreide ry aan by die vorige ry. 1 vlg, gs in die eerste st en in elke st. Doodloop.

geur

Sny twee 12 duim stukke van elke kleur. Bind een draad van elke kleur aan die einde van elke ry vas. (Pas kleure) Hulle het 3 rande van elke kleur aan elke kant. Vernietig elke stel. Sien foto.


As jy enige vrae het, laat asseblief 'n opmerking. Geniet dit!



Demikianlah Artikel Scrapadelic Scarf

Sekianlah artikel Scrapadelic Scarf kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Scrapadelic Scarf dengan alamat link https://crochet-info97.blogspot.com/2022/05/scrapadelic-scarf_21.html

0 Response to "Scrapadelic Scarf"

Post a Comment

close
Latihan Direct Link