Scrapadelic Scarf

Scrapadelic Scarf - Hallo sahabat Crochet Info, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Scrapadelic Scarf, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Faves, Artikel FREE, Artikel patterns, Artikel scarf, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Scrapadelic Scarf
link : Scrapadelic Scarf

Baca juga


Scrapadelic Scarf


Ek het hierdie serp lank gelede gemaak ... miskien 3 jaar gelede. In elk geval, ek het ten minste nie afgegaan sonder om myself eers te verduidelik nie.

Die wonderlike ding van hierdie serp is die kleure. Daar is baie dinge wat jy kan doen. Miskien nie alles nie, maar ek dra dit altyd. Alhoewel daar soveel kleure is, soveel uiterstes ... geen tekstuur ... Sjoe! Ek hou baie van die gestreepte ontwerp, maar ek haat regtig daardie vervelige rande.

Dit word perfek gekombineer met kleurvolle gestreepte mites ... Jy kan 'n ooreenstemmende versameling maak. Dit is genoeg om van die vullis te vat ... dit is 'n goeie manier om van die vuil vullis onder in die asblik of stoorsak ontslae te raak.


Dit is 'n eenvoudige model vir beginners. Al wat jy nodig het is 'n sc և hdc. Ek gebruik duplikate in baie van my projekte. Dit is seker my gunsteling oomblik.

So hier is dit.

onderwerpe
Rooi draad (ek het ongeveer 10 verskillende kleure gebruik)
Amua G grootte:

* Hierdie keer het jy nie 'n naald nodig nie * !!!

Afmetings:
4 duim breed
60 duim lank (sonder strepe)

Meet:
nie so belangrik vir hierdie projek nie

Belangrik:
Laat ten minste 7 duim stert aan die begin en einde van elke kleur. Hierdie sterte of punte sal knalle wees. Verander die kleure vir elke lyn.

Jy kan hdc vervang met dc in plaas van 'n groter pakket.

voorbeeld:
Hoofstuk 181

Reël 1. In die tweede klets, steek die agterrand met 'n haak deur. In elke RLS-lyn. (180 ms) einde. omgedraai

Reëls 2 tot 10. Pas die nuwe kleur by die SS aan die einde van die vorige ry. 2 k (tel as die eerste nodus), sc յուրաքանչյուր kruis յուրաքանչյուր in elke daaropvolgende lus. Einde. omgedraai

Reël 11. Vergelyk die nuwe kleur met SS op die laaste punt van die vorige ry. 1 vlg, gs elke eerste st և st. Einde.

rand:

Sny twee 12-duim-skywe van elke kleur. Bind 'n draad van elke kleur aan die einde van elke ry. (Pas kleure) Jy het 3 rande aan elke kant van elke kleur. Weef elke stel. Sien die foto.


Los asseblief 'n opmerking as jy enige vrae het. Geniet dit!



Demikianlah Artikel Scrapadelic Scarf

Sekianlah artikel Scrapadelic Scarf kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Scrapadelic Scarf dengan alamat link https://crochet-info97.blogspot.com/2022/05/scrapadelic-scarf_8.html

0 Response to "Scrapadelic Scarf"

Post a Comment

close
Latihan Direct Link